ogodmorgon


DEnna morgonen e inte god, knappt sovit nåt , varit orolig i kroppen
o har super ont i halsen , jädra skit , hinner aldrig bli frisk innan jag får nåt
annat skit, sen mina utslag eller va det nu är för skit, mår sådåligt över dem
känns som dem bara blir fler o fler, till o med så att de satt sig i ansiktet nu
det är hemskt vill jag lova, syns kanske inte så väl i andras ögon men
jag ser det , o me smink blir mitt ansikte alldeles flamigt pga utslagen , jädra skit
måste boka tid hos hudterapuet , eller va det nu heter.

Igår var somsagt jag o rikard och åt på verona , mys
sen åkte vi hem till nicke en stund o umgicks me han o moa ,
trevligt . sen blev de film o natten .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0