Uppe med tuppen ?

Tjosan sov hos rikard igår, han släppte av mig hemma som vanligt när han kör till jobbet,
tur att han jobbar i stan iaf även om han bor i bushen .. Sen kunde ja inte somna om
tänkte för mycket på planering för festen ikväll, så satte mig vid datan o pysslade
me lite saker istället, hehe. Ska snart , om nån timme eller så till stranden med ems
kanske flera ? jag vet inte , blir nog östra nära , för måste hem o fixa sen o måste till
systemet med senare ..

Tredje dagen nu de blir stranden ,  Igår var jag på frösakull, Gillar den stranden
och ja som aldrig bränner mig , e lite bränd i ansiktet faktiskt.
syns dock inte så väl men de bräns ,, svider en massa, få va försiktig idag på stranden
vill inte se ut som en gris i ansiktet ikväll, så som ja gjorde igår kväll. haha

Ikväll blir de kanon !  Party för mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0