helgens upplevelser



Jag är jaudrans bra på att uppdatera min blogg, men himlans dålig på att uppdatera på helgerna dock . Antar att ja har annat för mig , de har ja egentligen nu med sitter på jobbet denna måndag, men kommer lite uppdatering från fredag kväll:

Blev kvällsmat med mam o pap, sen bussen hem till ems som vanligt, där väntades fest. , blev såklart lite dricka, va lite folk där, skoj , sen blev det stan , mårtensson, men va bara där 20 min typ, sen kom rikard till stan han hade förfestat me sina kompisar, eller ja itne festat, han körde. men han ahde umgåts me dem fyllona, haha. Sen åkte jag med han hem till skogen :) , gillar att vara där ute på landet, så jäkla fridfullt, har alltid haft fördomar innan , o sagt man kan ju inte på på landet på gård, o eftersom ja inte är djurmänniska är det de sista ja hade kunnat tänka mig , men det är dumt me sådana fördomar. Rikard är faen inte annorluna för det, haha . tvärtom han är ovanligt smart o bra människa , kommit på att bra människor kommer nog ofta lite utkanten ifrån stan , haha . ja så om alla undrar, ja rikard bor typ i en bonnahålla som heter dalshult typ , 1 mil utanför johansfors, som ligger innan oskarström typ, haha såå nu vet ni det. Går inga bussar dit, så ja blir inte att ja är där så ofta. , men tycker det e lika mysigt varje gång ja kommer dit, världens mysigaste familj har han med , så är det !

jaha sen lördag morgon vaknade jag upp me världens huvudvärk. jippie, kul not. men blev omhändetagen , sötnosen gjorde pannkakor till mig , sen kördes han mig hem, sen umgicks ja med emma o lina på lördag kvällen lite, sen hem o upp o jobba på söndag morgon , sen trodde ja de skulle bli första tråkdagen men sötnosen ringde o frågade om ja vilel ha sällskap så han besökte mig , o slapp då sova ensam :) nu sitter jag på jobbet, de kom precis från HFAB skulle besiktliga lokalen typ, där ser man..

hej hopp så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0