ibland är jag bra ibland dålig

Ja ni , ibland skriver ja flera , flera inlägg på en dag, o ibland tar de flera dagar till nästa; Ja så kan de väl va ibland, de går i perioder när man känner för att skriva, jag älskar att skriva , kul , men när man inte är kry är det inge kul . De senaste dagarna har ja varit lite bättre o de är en visdomstand som spökar, alla som haft problem me dem vet hur de känns , särskillt när man haft konstant ont i 2 veckor, värktabletterna har bara hjälpt nu de senaste dagarna , har fått käka nån panacod me, men tycker inte dem hjälper. på dagarna är smärtan inte så farlig., mest kvällar o inte tala om nätterna , o rätt illa på morgonen med, men just nu värkar min tablett så nu känns de bra bara trött o lite skakig pga av brist på sömn o för mycket värktabletter skulle ja tro .

Men nu tänker jag inte prata om sånt skit mer ,
Har somsagt inte hänt så mycket de senaste dagarna , legat död typ o lyckats jobb, o i lördags var jag hemma hos rikard o träffade släkt o familj , för de firade hans 20 års dag, det va skoj o träffa alla,

tisdag idag Leedig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0