Näst intill död

Orkar inte skriva mycket , mer än att jag är död typ . Sjukt genomförkyld :O , hade nog feber innan idag, men ingen hög, nu har ja nog ingen vet inte. haft skit mycket o göra på jobbet . jobbat mellan 8 o 5 , blev lite tidigare än ja trodde. Men ha flera olösta saker ja måste fixa , ah  .  när ja kom hem efter 5 kom jag på när ja satte mig ner att ja inte suttit ner mer än 10 min på hela dagen, slängde i mig soppan på 4 min , sen har de varit full fart. orkar verkligen inte prata jobb mer nu !

slut i kroppen o genomförkyld somsagt, men orkar inte beklaga mig :)

är ju en glad ida nu förtiden :)

Imon vet ja inte va som händer , stan på dagen med ems iaf, sen lite jobb. sen på kvällen vet jag inte ?
Lördag kan nog bli en bra dag, om de blir som allt e tänkt. Tänkt att ja ska me rikard till gekås på dagen, sen fest på kvällen hos emma o lina, o han ska med , har han lovat. för första gången :) , ska bli såå kul . han måste faen med.. sen jobb på söndag suuuck

kommer kanske mera sen. puss så länge från en sliten ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0