otrohet



OTROHET är något jag tänker på dagligen , helt sinnessjukt, jag tänker inte att min
pojkvän skulle vara det, inte det. Men på hur jävla illa det är att det är så vanligt,
o hur cp det är , blir så arg. Jag har o kommer aldrig någonsin kunna var otrogen, när ja säger
det finns det folk som sagt, men eh ida , det kan du ju inte veta , Jo säger jag ! vafan skulle jag göra det för
då gör ja la fan slut me min partner först om ja MÅSTE kladda på nån annan . Jag har sjukt bra samvete kan man säga, för Jag får jätte lätt dåligt samvete, o det är ju bra. En gång höll jag en kill kompis i handen när jag va ute o ja tänkte inte ens på det , för de va verkligen inget mer än vänskap mellan oss, sen kom ja på det, bara vafan gör jag. ja mår fortfarande dåligt över det, sen dess skulle ja aldrig få för mig att göra det igen. TÄnk då folk som har sex me andra hela tiden bakom sin partner, nej fy faen va äckligt. jag kan inte släppa mina mardrömms tankar om otrohet, 
Tycker det är synd om min pojkvän som får stå ut me mina negativa synvinklar på en massa saker, för han känns det ibland som jag inte litar på han, o det är sjukt jobbigt. Är inte så att ja inte litar på han , men har sjukt svårt att lita på någon överhuvudtaget. Finns några fåtal personer jag tyckt om o i största allmänhet har dem alla svikit mig på ett eller annat sätt. O kan säga att otrohet har varit inblandat ,bland annat o det är hemskt . Jag glömmer aldrig känslan o komma in i hans lägenhet efter att hon varit där , kunde inte sätta mig i soffan utan att äcklas, kunde inte titta på sängen , hur fan skulle jag kunna sova där i fortsättningen när ja vetat vem som legat där o att det varit nån annan än jag där, o nej fyyyy fan säger jag bara. det är fruktansvärt tråkigt att de va tvunget att gå så långt,att han gjorde det där, min syn på honom o på killar överhuvudtaget va sjukt låg . Tänk att en person du gjort allt för , ja ush ja orkar inte ens fortsätta  . .bara menar att även den bästa personen kan överraska o göra det , det som du trode den aldrig skulle kunna göra, synd för han va en otroligt snäll människa o allt sånt , men men  Det är inte värdt att hänga upp sig på den händelsen längre, en annan person ska vi inte ens prata om , sättet han beetede sig på kommer jag nog aldrig kunna prata om . det finns ingen ork o mod till att göra det. Det är inte värdt det . . Nej det va bara otrohet ja tänkte prata om som dagens ämne . O läste lite om det på internet

Vanliga orsaker till otrohet

Det finns många olika skäl till att någon är otrogen.

Bekräftelse

Många vill har bekräftelse. Det nuvarnade förhållandet har kanske blivit slentrianmässigt och därför söker personen sig någon annanstans för att få bekräftelse.


Hämnd

Om ena partnern själv varit kan den andra hämnas genom att också vara det.


Förälskelse

En i paret kanske blir förälskad i någon annan person och är otrogen av det skälet.


Ett enkelt sätt att avsluta ett gammalt förhållande

Kanske har det nuvarande förhållandet blivit allt sämre men personen vågar inte avsluta det. Att vara otrogen kan i vissa fall vara ett sätt att "tvinga" sig själv ur ett förhållande. För andra kanske det istället handlar om att de är rädda för att leva ensamma och inte vill avsluta en relation innan de ordnat en ny.


Spänning

Vissa personer kan tycka att det är spännande att vara otrogna. Något annorlunda och nytt i vardagen. 


Alkohol

Många gånger sker otrohet under påverkan av alkohol. Alkoholen försämrar omdömet och kan göra det svårare att säga nej. 


Kärlek- eller sexmissbruk

Personer kan lida av sex eller kärleksmissbruk och därför tvångsmässigt söka efter nya sexpartner oavsett de har ett förhållande eller inte.


Japp vill bara säga hur vidrigt jag tycker sånt skit är !
kämpar på för att slippa dessa äckliga tankar om sån här skit, kan man ju inte gå runt o tänka på hela dagarna.
Kämpar på för att visa min pojkvän att mina tidigare rätt dåliga erfarenheter av killar inte ska gå ut över han
o vill bara säga att han är bäst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0