åter godmorgon

Ny dag , jaha är trött o sådär svag i kroppen idag med, konstigt. Jag o Rikard la oss kl 22. 00 :O o ändå e ja så trött, sovit så oroligt den sista tiden, så störande. vaknar från o till hela tiden . Igår var det en lugn dag, jobbade sen kollade jag 91201 o slappade hemma, städade även lite , sen kom my boy , vi åt plankstek på kvällen med mamma o pappa, som mamma lagat, så jävla otroligt gott är vad det är, himmelskt. Mys på det. sen kollade vi tv o så där, Han skulle komma idag igen efter jobbet, han kunde inte va utan mig sa han , sen ville han att vi skulle ut o äta i helgen ,

han e så jävla söt!
kan man inte vara kär i den killen e man knäpp ,  man smälter av hans goda hjärta, det bästa är han HATAR senap precis som jag, han hatar ättiksgurka precis som jag, han äter med gaffeln ihöger hand precis som jag, fast vi är högerhänta, haha ! sen e han rädd för spindlar med, sött (fast det är dock inte jag )  det är så bra för många sidor är så  lika , attityd o personlighet o så , men sen finns det även olikheter, men det e bara bra tror jag., kan ju inte vara helt lika. går ju inte ,
15 nov 08, tack för den dagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0