Lite dålig på uppdatering senaste dagarna

jaaa inte uppdaterat så mycket på senaste, men jag glömmer dig inte min blogg. Har blivit en seriös men oduktig bloggare, seriös är ju mer seriös på mitt sätt då , inte riktigt seriös. haha. vem bryr sig om min blogg egentligen, folk e så dåliga på att kommentera! så man vet ju faktistk inte. Men den e ju bra för nyfiket folk, för ja skriver ju endel saker här om mitt liv osådär. Idag vaknade jag skit tidigt, trots att jag kom hem kl 3,. men det e min arm som cp,ar  . Hade redan ont i den innan igår, för ja legat konstigt på den när ja sovit, skumt o sjukt att det kan göra så ont ;S .

men sen var jag på mårtensson igår med emma, eller först satt jag o hon där, med lina o angelica, snackade spelade spel, drack lite, ja åt pizza. och vi hade allmänt trevligt, sen blev det då mårtensson, rätt mycket folk, men inte så överdrivet, men alla knuffades o höll på , så jag blev mister ida knuffaren , typ . va en tjej som trillade rätt på mig, på MIN ARM blandannat som redan gjorde cp, ont, e det itne typiskiskt? haha ,, gaaah tönt , o ja fick hela min cider över mig typ , men men det e inget att tjura för, träffade emil, så blev lite dans me han åsådär, o skumt folk, vissa konstiga tjejer, ja inte känner. vet inte vafan dem har emot mig  , men aja skit samma , orkar inte. folk i denna stad har en förmåga att veta saker om en än som man själv inte vet om sig själv. lame .

tagit det lugnt i eftermiddag iaf, varit hemma hela dagen. Nellie o Peggy kom o fikade, mys, snart kommer rikard

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0