fuck it

FUCK IT,nu låter jag arg är jag inte, lyssnar bara på den låten med Eamon,
o få massa flashbacks , sen man va yngre o lyssnade sönder den
när man va arg över någon kille. haha arg över en kille har
vi väl alla varit någon gång ? , då är en sådan låt perfekt,

Godmiddag..

Sitter för övrigt o slappar , riktigt slappe dag.Rikard åkte precis.
vi har bara slöat o myst hela dagen inne i det tråkiga vädret.
I morse gjorde jag scones till mig o rikard , mums . blev rätt lyckade.



dock inte mina på bilden , haha


Förresten slapp ja vänta i telefonkö pisslänge till ungdomsmottagningen,
chockad ! de ringde upp efter 2 sek , o hon babblade en massa
onödigt, Började dra upp att ja började me p-piller 05 ,
o att ja bytt 2 gånger , väldigt onödig information , tycker jag
ja ville bara ha nytt recept,  men men de gick bra till slut blev hon tyst , haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0