helgen min i ord

ja du min helg har varit ovanligt lugn, tjuvstartade helgen i torsdags med fiesta i tylösand.
trevlig var det, va dock nykter, pga av min smärta i munnen sen visdoms grejset,
har inte ont i tänderna men lider av afte som är munblåsor , jag får sånt ofta,
speciellt när jag är känslig i munnen (när jag är fökyld eller som nu operarat i munnen t.ex.)
vilket är extremt jobbigt, kan inte öppna munnen, har inte ätit rejält på flera dagar , plågsamt.

Fredagen blev de lite solning hos ems , sen gjorde vi oss iordning för en shopping runda på stan,
sen möte rikard upp oss, så köpte han en keps sen for vi hem till hugo i hylte på kvällen
o grillade de drack lite , men ja va nykter,. sen igår var ja o riakrd nere vid sjön hos han o solade lite o badade
sen åkte vi hem till mig , o syster o tommie var här från malmö, så vi åt god kvällsmat
i trädgården med paps o mams, mys!  sen idag innan han åkte kollade vi på benjamin buttons otroliga liv,
skit bra film ju !

i mon åker rikard till hultsfred o på onsdag åker jag , wiie

förresten skaffade rikard facebook idag, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0