Den dagen



Den dagen trodde jag aldrig att de skulle se ut så här , att jag skulle fästa mig vid någon så här.
Jag kände direkt första gången när vi träffades att det var något speciellt med oss ,
men kunde ändå inte tro att de skulle bl så här . Att du skulle vara en sådan stor del av mitt liv.
Den dagen när vi träffades blev jag förtjust , men tänkte dagen efter hör inte han av sig
blir de inget , för jag är så feg , Idag är jag så glad att han hörde av sig ,
han skrev till mig o han ville gärna träffa mig igen  , idag är jag så tacksam,
Hade jag inte tackat ja till den där bion hade de nog inte sett ut alls så här,
ett liv som inte ser ut så här känns overkligt , detta är verkligheten ,
Vi trivs så otroligt bra med varann , jag är glad över varje morgon som jag vaknar med dig jämte mig,
varje gång du säger hur du inte skulle kunna tänka dig att vara utan mig ,
Det du o jag har är så otroligt stort o starkt men ändå så enkelt , vi vet var vi har varann,
vi är mer kära en den dagen , den tiden i början ni vet ? då var man ju stört förälskad
Nu är vi störtkära ! Varje dag tillsammans med dig utvecklas o blir till något ännu större ,
I början var jag krånglig o omständig , visste inte om jag vågade ,
om ja vågade ge mig in i något , idag hade jag avskyt  mig själv om jag inte gjort det
Jag ångrar inte en endaste dag med dig min kära vän !
redan så mycket minnen men dem blir ännu fler  ,
varje gång jag mår lite dåligt o känner mig som en osäker figur får du mig alltid att bli
stark igen , vi båda får tårar nästan bara vi tänker på hur mycket vi betyder för varann ,
de kallar jag kärlek mina vänner ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0