det blir inte mycket

Heej ! nuförtiden blir de inte mycket skrivande , har ingen dator ,
så har inte så mycket tillgång , just nu är de rätt dött i mitt liv , har inte
mycket att säga , eller ja var på arbetsintervju , concilia, alla har ju sina uppfattningar
o åsikter om de stället , men jag behöver ett jobb , o tycker marknadsundersökningar e intressant ,
well får ja ett jobb blir jag glad iaf ! ska ändå läsa ju kurs till hösten så då kommer
ja ha rätt lite tid , därför måste ja spara pengar, o utan jobb kan man inte spara pengar!

Annars denna veckan är jag med rikard , imoed att mamma o pappa är borta, vill inte
laga mat o sova o sånt själv, så tråkigt. idag ska vi hem till han .

Vill ha helg ; På fredag ska vi på kalas för lilla linus, rikards syster son , sen efter det
ska vi på fest hos nicke, sen ska vi till stan ( studenten ju  ,är nog mycket folk i stan)
sen lördag blir lugnt, Rikards mammi fyller år , sen sista jobb dagen på söndag

Hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0