för jag suger på uppdatering på helgen !



Wiie nu är det måndag !

Hej på er , jag har haft en underbar helg verkligen , önskar dock den inte varit fylld med så
mycket alkohol, haha , får alltid ångest o dåligt samvete när jag druckit lite för mycket,
va längesen nu faktiskt, tagit det väldigt lugnt annars den senaste tiden , så ska fortsätta me de,

Fredagen som sagt har ja redan uppdaterat lite om , det blev fest i hos en tjeja, anna ju
sen stan , sen i lördags blev de hylte , kul va det ! , sen igår va det en mys dag,
mamma o pappa är ju i prag så ja o rikard ha huset för oss själva,
först jobbade jag på förmiddagen o så, sen balen med ems o jonny , sen när jag kom hem
va john hos mig med rikard, men han stack sen . jag o rikard gjorde plankstek , fy va gott
o kul ! sen hade ja hyrt filmer, vi kollade twilight, sen sov vi gott, idag ska vi till han efter jobbet

Sitter på jobbet så måste fortsätta här , men är så att nåt hemskt inträffat !!!
igår när ja kom hem från tylösand så sa rikard att datan bara lagt av , den är helt paj,
fatta att alla mina bilder kanske är borta allt ! om hårddisken chrashat,  fy !
Så därför uppdaterade ja lite här på jobbet , nu ska ja fortsätta!

hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0