Nu ska jag blir bra på detta igen!

nu är jag hemma igen. nu ska jag ta upp bloggningen, dock blir de inte så mkt bloggande över helgen
för imon drar jag till norge tills på måndag, hälsa på anna o tessa o de andra, ska bli så kul !
äntligen, har bara skjutits fram hela tiden o inte blivit av men nu så !

Igår kom jag somsagt hem från ven , haft det underbart, cyklat runt ön, gått runt ön, solat badat, grillat, ätit massa gott, haft det kalas helt enkelt, sen igår blev man hämtad av sin kille , som tog hand om en tröttis flickvän,
kollade på white chicks , grillade korv med mams o paps, sen åkte vi ner till östra jag o han o spelade minigolf
på japan, jag vann , måste jag tillägga . , hihi"! sen gick vi en mysig strand promenad , mys!

Varit en vända i stan precis, va tvungen att besöka systemet inför helgen i norge,
i eftermiddag blir de övnignskörning , sen möta annsi , vi ska till stranden en vända,
sen ikväll ska ja umgås me rikard lite till , innan ja åker ..

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0