psyko flickvän i hemlighet?

Kom på en sak idag när jag pratad med catti, vi båda är nog lite av psykoflickvänner i hemlighet ,
skulle min pojkvän märka vilka sjuka tankar jag får ibland skulle han inte stå ut en sekund,
seriöst det är sorligt,ibland är det sjukt , jag kan inte hjälpa det , har så lågt synsätt på killar överhuvudtaget, förlåt mig , det är inte mitt fel , dålig erfarenhet liksom, räddsla att alla är svin !, det är nog så , jag litar o vet att min pojkvän är
ärlig , rak o pålitlig osv . jag VET att det är så ! men ibland känner jag mig låg o får för mig massa,
det är sjukt hur man kan vara innerst inne , ringer man i telefonen o han inte svarar,
sen senare, varför svarade du inte ? ; jo jag va i duschen ... hmmm så tänker jag , va han verkligen i duschen?
haha störd jag vet ! Help me ... nej lite skämt o sido , så psyko är jag väl inte, men jo  bara lite , haha



PSYKO ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0