jag har tappat greppet

har tappat greppet lite om min blogg. vet inte ens om det är några som läser direkt , man tappar ju framför allt läsarenär man inte skriver något intressant o när man inte uppdaterar ofta. jag har varit kass på det de senaste tiden . Har inte haft ork denna veckan. igår kväll o förgårskväll var jag bara hemma då hade ja haft tid, men ja pallade inte . sen måste man ju ha något o skriva om med. Har nog inte det, haha. I onsdags var jag med kusinerna iaf i stan först , käkade kebab sen hem till dem osådära. åt kvällsmat där sen som pappa pille gjorde, o jag o emma olina satt o snackade om festen . deras födelsedagsfest nästa lördag ! kan nog bli bra det döö . Denna helgen blir lugn . mamma o pappa är hos syster i helgen så man har ju huset för sig själv, hoppas man slipper sova själv , vill jag inte. får la se vad riakrd ska göra, han kommer antagligen på lördag iaf. om han ska ut idag kommer han redan i natt , men han planerar inte sin helg fören efter jobbet vid 4 typ på fredagseftermiddagen, lame . tycker jag. jag vill gärna veta hur min fredag ska bli iaf på torsdagskvällen, men men skit samma , lina o emma o co kommer ikväll o vi ska beställa mat o ha spelkväll , nice shit .nu ska jag sluta skriva, va inte alls meningen o skriva så här mycket. jag ska ju till jobbet. tjorå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0