nu när jag för stunden känner mig lite piggare

så kan ja ju passa på att uppdatera massa, men ja har ju ingenting o berätta . För hur mycket kul händer i mitt liv nu  när jag är sjuk? haha

Men iaf i söndags fick jag panik , shopoman som jag är ( eller som jag var) min pojkvän arbetar strängt för att inte få mig att köpa massa . så ja , jag fick lite utbrott häromdagen , TÄnkte va shit fick lön förra veckan, men blev sjuk så har inte hunnit köpa nåt än , haha . Så ja surfade in på asos , o hittade så klart två linnen , eller massa mer. men fick begränsa mig . Förra månaden köpte jag högst 4 klädesplagg , sjukt stolt ! förut kunde ja köpa flera flera i veckan .





Hur som helst så blev det detta linne ( o ett annat , men orkar inte ladda upp bild)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är så likadan! Man känner sig så hemsk när man köper kläder samtidigt som det är underbart!, man borde ju tex va bättre på att spara istället XD



Min garderob är alltid full med, trots att jag rensar XD

2009-03-31 @ 20:10:28
Postat av: Anna

kommentaren var av mig XD

2009-03-31 @ 20:11:18
URL: http://annwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0