what

ja jag är seeeg på att skriva , urkass på det . har haft en ohädelserik vecka typ. men igår blev det bulls med mats, jonny, emma . vi åt gratis buffé , gott. gratis e alltid gott :) sen drog vi oss till mårtensson , till kareoken , trevligt  . träffade vladde, gardell o resten där o så .

Jag vet att jag är bra på att beklaga mig . så in ii.... Men vafan jag orkar inte. Förra onsdagen märkte jag att ja hade halsfluss, gick till doktorn som sa det, fick peneclin , den försvann på två dagar. så i en vecka nu har jag mått bra i halsen. sen igår kom allt tillbaka. så har ja fått halsfluss igen ?  ;S fy fan. , plus att ja inte ha nån röst. detta är jätte kul! vill någon mig nåt illa eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0