Jag hade en massa konstiga drömmar

Ush har ni med drömmt en massa konstig den senaste tiden ? ush de har jag ,helt sjukt
Aja , häromnatten drömde jag att Rikard gjorde nåt elakt mot mig ,
men den drömmen va bara så overklig, skulle han aldrig göra.
förresten läste jag i min dagbok häromdagen , o läste massa gammalt,
hittade en massa hatiska ord om att alla killar är skit och att alla killar är otrogna idioter
HAHA, säger jag bara nu . Finns säkert fler än jag där ute som tänkt så om killar ?
för att man har haft otur o oflyt förut , kan bara säga att de finns en för alla, de tror jag iaf,
o tillslut har man tur och hitta någon som passar än, Jag har iaf hittat världens bästa bästaste kille
som jag förövrig nästa helg firar 1 år med , o kom på en sak häromdagen ;
vi har aldrig haft ett riktigt jävla storbråk , klart vi har tjaffsat o grälat, o ja
vi tjaffsar väldigt ofta, för vi har endel olika sidor , olika värderingar och bakrunder så då krockar de ibland
men vi har aldrig bråkat ordentligt, o ja har aldrig gråtit sönder över bråk med honom
eller ja okej det va en dag i juli , då han hade åkt på hultsfred o ja inte hade kommit dit än
då grät ja hela natten , men sen när ja kom ner till han rede vi ut saker o ja blev lugn o saker o ting löste sig

Så 15,e november förra året , sågs vi första gången , skrattar lika komiskt varje gång ja tänker på hur.
På B&Bs dansgolv, de ända ja tänkte på va shiiit hur gammal är han , tänk så e han precis myndig för att
få gå ut på krogen , o jag är 21 , de känns lite piinsamt . Men ja frågade ut kvickt, han va 19, 
o skulle fylla 20 tre månader senare . så de lättade,o de va okej med ett o halvt år ålderskillnad ;)
han trodde dock ja va 16, o hade lyckas smitta in
tack för den, haha. Iaf gick vi på bio några dagar senare , o han körde mig hem , o ja fick reda på iefterhand
att han blev besviken att han inte ens fick en puss på kinden , Men sen någon vecka efter
kom han hem till mig o vi kollade på film o pussades o de kändes som man va 14 igen , 
bubblande känslor o spänningen va hög, jag kan säga det är den en idag, snart ett år senare.. hur ska detta 
sluta ? ja kanske de aldrig slutar, kanske de alltid är vi , de vet man inte , men man kan ju iallafall få tro!




Älskar dig
 



Kommentarer
Postat av: Evelina

Har också drömt jättekonstigt de senaste nätterna och rejäla mardrömmar i natt ...



SV: Hade en lugn och bra helg, förutom att jag låg i migrän hela lördagen =P Men har annars kollat film och bloggat och sånt. Hur har din helg varit?

2009-11-09 @ 13:47:56
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0