fy

Hela kroppen min kliar fortfarande o mår inge bra alls, ska snart krypa till kojs
hoppas jag kan sova i natt , imon ska ja upp tidigt, träffa min grupp på skolan, sen ska
vi till kris o göra ett grupparbete, gick hyffsat på jobbet, ja fick sitta i avlysningsrummet,scary
men gick faktiskt bra, de sa att ja hade en jätte härlig telefonröst och att jag va jätte glad
när jag pratade.

När man går i skolan o har csn o bara har kvällsjobb några dagar i veckan, me låg lön
så har man inte så mycket pengar , önska ja hade det, har sett så mycklet kläder jag vill ha


Va inne på nelly o drömtänkte ,




Kommentarer
Postat av: Nelly

Gud vad fina klänningar:D

2009-10-07 @ 02:12:21
URL: http://niwy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0