Godmorgon

Godmorgon allesammans , vaknade med världens bästa kille
som höll om mig hårt kl 6 imorse , dock låg ja bara o väntade på att han
skulle sluta snooza o gå till jobbet så ja äntligen kunde somna om , elakt ? lite, haha
Nu har jag suttit o kollat på animalplanet med mamms, hennes favoritkanal ;)
Eftersom jag hakat efter i skolan, eller jag har inte lagt ner så mycket tid
har ja nu fått eld i baken o läser boken som vi har fått vår första hemtenta på
började läsa den boken för längesen , men la den åt sidan.


Så blir en lung dag idag , hemma bara , tror jag ,
Vad jag ska hinna med resten av veckan :
Städa på pappas jobb , Träffa lite kompisar ,
ska träffa emil imon , o lina på torsdag , o sen ska jag hälsa på frida med
i hennes nya boende.. o hälsa på mormor med tänkte jag
det är mycket som ska hinnas med !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0