Hej måndag

Hej  misslyckade måndag, skulle få ut mycket av denna dag,
men de började just snyggt, hm . åkte i skit vädret till biblioteket i stan
och skulle lämna min bok som va sen, o se om ja kunde låna om den,
nej då låg hela systemet ner, för de skulle uppgradera , så man kunde inte
lämna igen ens, eller låna, jävligt typiskt o lamt. hur ofta är ja på bibblan liksom
sen skulle jag för niondetusende gången fixa kårlegg, men nej då säger tjejen,
ja de får du göra vid kl 1 , "tror jag" observera , tror jag. ha koll , snälla!
står att de ska kunna fixa det mellan 9 0 3, sugigt detta alltså
har hunnit plugga lite iaf, o ska plugga mer nu , sen jobba ikväll, tråkigt som den
Fanns bara måndag typ denna veckan, o idag är mediebarometern, som
är riktigt jobbig o tråkig , o ja lovar att ja kommer få den, jaja,
bara denna dagen denna veckan, så får la ta det , rikard ska ju sova här i natt med så
får ju träffa han o se på hollywoodfruar när ja kommer hem iaf,
mitt o rikard favorit program , haha



gammal bild på mig o annis, saknar henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0