hejsan hoppsan



Ohoj , jisses säger jag bara, jo visst , jag är van att klockan ringer tidigt ,
det är jag, iaf då när rikard sover hos mig , inatt sov han ju inte hos mig,
men nu skulle JAG upp halv 7! , vet för vissa ni som har jobb där ni börjar vi den
tiden då är de inget, men ja ha varit så van sen ja blev arbetslös
att kunna sova länge, sen har ja ju bara skola på torsdagar,
o börjar då 9 , så de blir ändå lite sovmorgon , haha.
Men jag skulle träffa sandra i min grupp innan skolan
o göra en liten gruppuppgift, som vi sedan skulle framföra
på semenariet , vi hade idag halv 10 , va dock ingen föreläsning
, som ida me kollen trodde, haha. jag är helt fövirrad för att leva
högskole liv, haha . måste fixa kårlegg , hoppsan. skulle jag gjort för läängesen

Kom iaf hem  vid 11-tiden , begav mig till eurostop sen
o köpte en röd sjal på hm(den jag ha på mig) o en vit mössa, behövdes idag kan jag säga
holly makaroni , så kallt de va i morse !!!! , sen köpte jag en ögonskugga
, en vanlig bas ögonskugga från loreal , sen gick ja inom willys o köpte energidrink
o veckorevyn , hihi. det ska jag gotta mig med i eftermiddag ,
iaf innan jobb , känns sådär motiverat att jobba, men de måste man ju.
kommer antaligen inte jobba fören tisdag sen, så ja ha det rätt gott,
tror jag ska ta 3 dagar per vecka , känns lagom , man får ju bestäma själv
hur många dagar man vill ha.

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0