Sanningar

Sanningar

Berätta sju sanningar om dig själv:


Jag kan inte kissa samtidigt som någon annan är inne i badrummet

Jag är beroende av coca cola

Jag är spegloman , speglar mig nästan i allt

Jag har jätte dålig syn

Jag har typ alltid ont i min rygg

Jag känner mig gammal

Jag få fräknar på sommaren


Sex sanningar om hur du var som liten:

etrig liten unge

Hade koncentrationssvårigheter

Älskade gymnastik

pratig tjej

Retade någon mig , retade jag tillbaka

liten o jätte smal


Fem sanningar om mitt kärleksliv:

Jag har aldrig varit kär på detta sätt som jag är nu

Jag är super kär

Det är första gången jag har ett sådan här seriöst förhållande

Jag älskar pussar o kramar

Rikard är mitt livskärlek


Fyra sanningar om mitt familjeliv:

Jag älskar min familj

jag har två systrar

Min familj är lite små tokig, en riktig sune familj , haha

Träffar mina systrar för sällan :/


Tre sanningar om mitt kompisliv:

Jag har underbara vänner

Jag älskar att hitta på roliga saker med mina vänner

Mitt kompisliv är perfekt


Två sanningar om min personlighet

Jag är pratsam

Jag kan vara ganska blyg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0