Smärta

SMärtsam söndag ..
började känna mig lite dåsig redan igår , hängig o lite febrig.
men blev inte direkt värre o är inte det än heller,
men i eftermiddags fick jag jätte panik ont i magen , kramp ,
har ju haft mycket problem o skit med magen , men inte så här en hel dag,
vet folk som ha det , o det måste va fruktansvärt kan ja säga.
ja har haft magkatarr , som iförsig inte va någe kul alls,
sen brukar ja få mina total kagknip några gånger om året, som ja fick förra
året på liseberg, men det är borta på en halv timme, sen känns de inget
men idag har de krampat i magen från o till hela dagen.

Jag kunde somsagt inte jobba idag, så innan ja mådde för dåligt,
så va ja hos frida på brunch, gud va mycket goda grejer , vill ja lova.
så duktiga dem är , frida o chrisfoffer, dem imponeras jag av.
dem har varit ihop sen frida va 13 , hon är 20 nu .o dem är fortfarande lika kära o lyckliga
 häftigt de där!

Sen låg ja o kollade på en shopaholics bekännelse, riktigt bra film .
passar mig o emma , haha . Nu mår ja lite bättre o tänkte försöka äta
o sen ta ett bad ,

Var ute igår förresten en runda. först hemma hos emma o lina ett gäng,
vi spelade spel o drack lite, sen dansade ja o emma loss på the corner
till rikard ville hem, skojsigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0