Tankar

Vaknade tidigt idag, o rikard åkte hem typ redan halv 11, eller nåt
vi kom efter 1 nångång i natt, ändå vaknade jag halv 8 , ush

Har legat o tänkt tillbaka på minnen med mina vänner ,
har kollat på bilderna o lyssnat på musik till o fått mycket nostalgi.
Tänkte om man bara tänker tillbaka på ett år tillbaka , fan va mycket kul
man varit med om , de ser man ju på bilderna,
snälla kära vänner låt det aldrig ta slut !

FÖr ibland känns de som alla mina vänner glider ifrån mig ,
Men samtidigt när man väl ses eller pratar är allt precis som vanligt
jag vill att de alltid ska vara så , snälla snälla .
Kommer lägga upp bilder från de senaste året, från september förra året
till september detta året , o hoppas ni oxå minns o förstår hur viktig vänskap är
Och hur viktiga ni är för mig

_________________________________________________________________________













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0