Four days until dhristmas

Bilder ; weheartit
 
Å jag har så svårt , svårt och få julkänslor , fast jag jobbar i butik och får in julgrejer i augusti månad , och andra sidan så blir de inte detsamma med julkänslor som man hade när man var liten,  har ni mycket julkänslor ? sen är ju snön lagom bortslaskad nu också , det gör ju endel . Har ingen gran hemma än, men vi får en i julklapp från jobbet så jag ska få med mig en hem idag:)
 
Har varit ledig rätt många dagar nu och gå på och börja jobba som mest nu när alla andra snart går på julledighet ( har valt de själv ) trots att jag älskar julen , men jag gillar och jobba med  . Vi har öppet till 20 hela denna veckan , så har tre dagar dagar framför mig med jobb till 20.15 

Kommentarer
Postat av: Karin O

Själv skulle man nog ha lättare om det inte vore så jäkla grått:)

Ha en fin torsdag!
Kram

2012-12-20 @ 08:47:54
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: jennifer

Åh...jag har massor av julkänslor, den där pirriga känslan i magen är på plats också. Även fast det inte är samma som man var liten så är den här årstiden höjdpunkten på hela året enligt mig. Och nu har vi massor av snö också vilket bara höjer stämningen ännu mer :)

Julkänslorna kommer nog krypa fram när det verligen närmar sig...typ söndag när det är uppesittarkväll, hihi :)

2012-12-20 @ 14:50:26
URL: http://currently.se
Postat av: Sandra Johansson - inredning och mode

mysiga bilder :D

2012-12-24 @ 00:28:51
URL: http://modeflickan.se/sandrajohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0