Sista helgen i jini

 
Å vet inte vart jag ska börja, är så glad över allt mysigt jag hunnit med i helgen, i lördags vid 12 möte jag upp Diana o co , vi spelade kubb och drack faktiskt lite rosé , de var så mysigt, sen på kvällen var det tjej partaj hos jenny, blev stan en stund, men blev aldrig att vi gick in någon stans, så jag drorg hem till mamma och pappa och sov där, gårdagen spenderades på söndagsutflykt med föräldrarna, vi va på lite loppisar runt om i laholm och kikade sen så avslutades det med en laxlunch på rökeriet precis vid lagan, så mysigt, sen på kvällen körde vi bort till Rikards bror Erik o så bjöd han på revbensspjäll o dollarchips, så gott ! Och snart kallar jobbet , stängning ikväll, hej så länge

Kommentarer
Postat av: snowdrop

Coola tjejer :)

2012-07-09 @ 17:38:48
URL: http://nattstad.se/youngadults

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0