ännu en dag



Jag vet det är inte vackert, men det är mitt neutrala jag! :)
När man är sjuk finns det inget som heter smink o vanliga kläder ,
BLir bättre o bättre varje dag , MEN jag sover inte på nätterna, hostar sönder fram till 3-4 sen somnar jag av utmattning, sen när jag vaknar har ja svin ont i huvudet , sådana späningar imoed ja hostar så mkt. igår kväll när ja fick en hostattack så spydde jag , så det är inte kul alls. Hoppas på att man mår ännu bättre imon ! ska ju till doktor igen då , men jag e på god väg, hoppas jag verkligen

SÅ idag har man legat o kollat tv, o vilat o vilat o vilat, sen kom mamma hem med cola o vecko revyn , underbara mamma !

Snart ska ja försöka få sömn ,



ps;

Hoppas på att må bättre imon , vill verkligen se band aid på kvällen o va med min ems!, men vi får se hur ja känner mig. måste somsagt va försiktig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0