jag borde skämmas




Jag får inte o ska inte
Attans , efter jobbet igår blev det stan med emma o tove,
jätte härligt i detta fina vädret såklart,
men efter att vi gått runt en stund o uträttat lite ärenden och fått fika av mams
som vi satt o åt vid nissan, så gick vi in på bik bok, och jag hittade såklart denna kjol ,
o kunde inte stå emot , vill ha den idag på valborg :)

Sen när man kom hem från stan blev det övningskörning , o Rikard kom med
vi åkte till örjansvall o kollade på när HBK krossade djurgården , skoj !
sen hade vi ställt bilen vid mormor o moster, så vi hälsade på dem ,
sen åkte vi hem o sussade

Hoppas verkligen de blir lyckat ikväll !
etter jobbet ska ja hem o fixa lite.
ska ha lite grill förfest här med lite folk.
Vet knappt vilka som kommer, o har ingen mobil just nu heller,
för den glömde jag hos min moster, men de löser sig :)


NU ska ja snart till jobbet,  känner mig svag o snurrig i kroppen ,
hoppas de försvinner verkligen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0