Känslor

Rikard  , är så glad att jag träffat honom, De har slagit mig extra nu de senaste dagarna hur mycket han verkligen betyder, o hur bra han får mig att må ,
 Visst har liksom vi tjafsat ofta om saker man är oense om ,
 o saker han gjort som fått mig lite ledsen , arg osv.
Men i stor utsträckning finns de nog inget ont denna personen gjort mig ,
det är så ovanligt att jag har sådan här tur ,
 innan jag träffade rikard lovade jag mig själv att lägga det där me killar på hyllan
för jag blivit så sårad , men man kan inte förhindra känslor,
 jag träffade rikard o ja ville lära känna han o nu blev det så att vi blev kära
 o har kännt varann snart 5 månader o allt blir bara bättre o bättre för varje dag !
 De va så mysigt när vi va i helgen , o vi känner varandras kärlek till varandra hela tiden,
den finns alltid där o den är väldigt stark, den blir starkare o starkare
 o vi båda börja inse hur glada vi är att vi har varann .
Jag ville bara få detta ur mig , i början va jag rädd att bli besviken ,
att han kanske skulle va någon han inte var och de skulle visa sig att han inte va bra för mig ,
 men jag har försökt släppa de där tankarna för jag har ingen anledning o tänka så ,
 denna kille är världens bästa o passar mig väldigt bra ,
Är glad att han fick mig att våga, att han fick mig att våga öppna mig för någon igen
 att han har fått mig att kunna känna tillit till honom , världens bästa kille kan jag lova !
De bästa med honom är nog att han är så ärlig o rak , jag behöver sådana personer i min omgivning!
Sen är han väldigt snäll, rättvis och enkel person ,
och han är väldigt rolig , vi skrattar alltid ihop
han är kärleksfull och det är helt underbart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0