Lediga dagen



Tisdag är min lediga dag
Hur irreterade är de inte egentligen när man väcks kl 6 på morgonen
av en jobbig väckarklocka , just den morgonen man är ledig ,
jo sjukt jobbigt , MEN det är älsklingens alarm som ringer, o jag kan inte bli arg
för jag vill ju att han ska sova hos mig så jag får skylla mig själv  , haha
Hatar tisdagars morgonarna när jag somnar om , sover så oroligt o drömmer dumma drömmar
jag orkar inte ens berätta om drömmen ja hade i morse , men den va
sjukt cp , o hemsk och helt sinnesstörd, USH , No more words
Jag steg iallafall upp ur sängen vid halv 11 , upp o kollade våra bästa år ,
sen hade mamma gjort lunch vid 12 , fläsk o löksås o potatis, åh så gott det är !
sen har ja bara varit hemma o tagit det lugnt,
vai väg på cykeltur en stund med mamma i eftermiddags bara , på city gross .
Sen har jag sysselsatt mig med en massa olika saker

Plus att ja blev besviken ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0