oj de blev inge bra med min uppdatering

Skulle uppdaterat om påskhelgen men hann bara till långfredagen , påskafton va en trevlig kväll. Kom hit lite folk sen blev de en runda till stan. skulle lagt upp bilder , men jag orkar inte .

Har inte haft ork att uppdatera nu iveckan för har varit sjuk igen , en tredje gång. eller egentligen har ja tydligen varit sjuk hela tiden i körtelfeber som doktor sa , enligt han borde ja bli frisk snart . hoppas !! Nu har Rikard blivit sjuk :/ så jäkla trist. han ligger hemma halvdöd o jag ligger hemma hos mig halvdöd , har inte orkat sitta vid datan o skriva massa, har bara legat hela dagen. lyckats sova endel faktiskt , de behövdes .

Lite smärtsamt , pratade me emma en snabbis nyss där satt dem hemma hos dem med lite folk o hade trevligt o skulle in till bulls o sätta sig , man vill inte ligga inne såhär sjuk, det e så drygt , man vill va me alla andra, men ja har gjort de bästa av situationen , har ätit grillat med mams o paps , ( de ja lyckades trycka i mig ) sen har vi kollat så ska det låta , har myst med mammis. tur man har henne !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0