peppad

Jag är peppad , särskillt nu efter systers kommentar angående körkortet,  Jag ska ha det , jag ska ta körtkort nu en gång för alla . VIsst ja har inte kommit långt, men jag har iaf börjat o ja ska INTE ge upp . Jag ska ha det ! Kommer kunna hälsa på syster oftare ! yes. o kommer kunna åka hem till rikard med, för somsagt han bor i bushen går ingen buss dit, bara johansfors sen måste ja bli hämtad där ;) Men de ska bli slut me det snart , jag ska ha körkort !!!!! Övningskörde i måndags somsagt o körde vid stranden , hamnen o sen hem o de kändes bra faktiskt, ska ut idag med o köra :) o iomed att ja bara jobbat några timmar nu på förmiddagen så hinner jag läsa massa i teoriboken idag med ! ska till stan sen en stund med ems o lina :) mys , fast ofräsht väder , haha

Igår , tisdag. kom Rikard efter jobbet, vi slappade o kollade tv , sen lagade vi mat., hittade ett recept på en jätte god köttfärscurry pasta som vi gjorde, blev faktiskt väldigt gott, sen bakade jag en apelsinkaka, blev med gott, kan lägga upp recept sen , nu ska jag kolla våra bästa år , innan jag slänger mig framför teoriböckerna , o ska fixa lite mer jobb grejor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0