Tisdag

Ännu en 25,e o utan lön , så blir de när man varit arbetslös. Wow nästa månad får ja
iaf lön , för de ja jobbat nu i augusti , o csn. Tack så sjukt mycket för det !
Idag ska jag ta det lugnt innan jag ska jobba ikväll . ska jobba ikväll, imon o torsdag
Det dumma är bara att ja börjar jobba när rikard slutar, så nu ses vi inte fören tidigast
fredag, o de suger faktiskt, saknar honom !redan!

Igår var det somsagt nollning , vi fick rundtur på skolan o sjöng o hade oss
sen va vi i stan, blev indelade i grupper. fick ett papper me massa frågor
vi skulle lösa på ett roligt sätt , rätt kul, sen va det dags för tandläkaren
vilket jag inte tycker om, blv typ misshandlad i käften. lagade en fyllning
o hade bedövning, blä.  Sen var jag med rikard, vi åkte lite bil ,
han skulle kolla på jakt kläder , sen kollade vi på yes man. sjukt kul va den ! haha
sen nanne dags , ja sov jätte illa , hade extremt ont i halsen

Nu är pausen i våra bästa år slut, så nu beger ja mig åter till soffan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0