Triist


Alla har vi varit små !

Eftersom jag är lite uttråkad o lat idag så gör jag en sådan här sak ;

Tio första:

Första bästa kompis: Frida
Första bil: Har ingen
Första kärlek: Max
Första djur: Första egna , va mitt marsvin
Första semester: Danmark nångång när ja va liten knatte
Första skolan: Linehedsskolan
Första köpta skiva: nån med backstreet boys?
Första piercing: öronen,
Första konsert: Oj minns inte,

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: nån skit förra lördagen
Senaste bilfärd: hem till mig från skogen
Senaste filmen du såg: watchmen
Senaste ringda telefonsamtal: Hudläkarn
Senaste bubbelbadet: Iförgår typ
Senaste spelade cd: nån med kent
Senaste kyss: innan idag
Senaste gången du grät: Lite igår , kom upp en jobbig grej 
Senaste måltiden: lunchen annars fikan

Åtta "har du någonsin":
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nix , eller när ja va Yngre blev ja ihop me en godvän,
eller vi va vänner sen blev vi ovänner typ sen efter ett o halvt år blev vi ihop, haha

Blivit raggad av en bra kompis flickvän/pojkvän: Njae
Blivit kär vid första ögonkastet: OH ja
Fastnat med blicken i någons urringning: oja , nån med extremt stora , har man även som
tjejer svårt att hålla blicken ifrån ibland .omedvetet,, haha

Fått ditt hjärta krossat:  yes once ordentligt
Haft ett one night stand: -
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Njae, då menade jag det ,
fast nu idag är min syn på att älska någon mycket djupare o större och seriöst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0