en knäpp på näsan

Häromdagen fick jag en knäpp på näsan, o blev lite paff först, men slog mig nu några dagar efter , att personen nog hade rätt . Blev bara så chockad först, ja e ju en sådan snäll människa av mig, för snäll ibland, men så fick ja höra det, då tänkte jag va? men nu kom jag på att jag nog inte ansträngt mig alls mycket för att vara snäll mot denna personen så som ja brukar göra. Det e just för att jag är trött o vara försnäll mot personer som inte är det tillbaka, men denna personen är verkligen snäll mot mig , så ja borde fortsätta vara snäll, right ?!dumma ida, lägg ner ! sen blir ja så sur på folk, fick höra en sak av en bekant, och då fick jag dåligt samvete, hade ja verkligen beetet mig så konstigt i fredags ? aldrig mer blir de för mycket alkohol, inte så, jag kommer passa mig ! får dåligt samvete som faen för att ja hela tiden ska vara så perfekt, men är så långt ifrån det, trög ibland.  ah blir sur på mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0