lite plågsam men mysig måndag morgon




Hej hålla godmorgon!

just nu sitter jag med datan i knät o rikard ligger o läser i sin jägarbok ,
han ska ta jägarexamen typ , tråk, haha .
Själv skriver ja lite på datan , nu i bloggen då o hostar plågsamt
varann sekund , har fortfarande lite feber , tråkigt det här

Så idag blir de nog bara en lugn dag hemma , kanske lägger mig o läser lite
sen när rikard ska hem , mysigt när han har semester o sover ut hos mig
o äter middag här hemma med familjen, mamma är nämligen ledig idag
så de blir god middag snart klockan 12 :)

Hej så länge, nu ska ja vila lite o hosta vidare



Förresten , nästa lördag ( inte nu på lördag ) gäller det ju , systers bröllop !
om exakt 2 veckor är det min dag , inget stort längre,
men fredagen den 7,e ska ja ha lite fest hemma . wiii




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0