Trött på mitt hår

God eftermiddag säger ja så här på eftermiddagen medans ja kollar på the simpson
Way kom på en sak ? trött på mitt hår ! va så nöjd me den lite mörkblonda färgen i håret
men solen blekte den fort, så får väl göra det igen till hösten , tänkte jag :)
Så får de nog bli ,
så här såg det ut när ja va som nöjdast :



Fint ? tyckte jag iaf, o vovven så sötis , hihi


Förövrigt , gick de inge bra innan på körskolan,
få stå mitt kast o slänga ut 600 kr åt ingenting ,
jag är så jädra slarvig o korkad, att ja aldrig lär mig ?
att sitta o slänga ut en massa dumma ord
o en massa svordomar ja har inom mig !
är ingen idé , jag får skärpa mig , helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0