Bio again

Ida goes bio igen ! precis hemkommen nästan från bion, jag ,emma, jonny, lina, kaveh
var på 17 agian , bra faktiskt . Fick lite tårar alla vi tjejer där på en scen , typiskt oss ;) haha


varit lite depp, lite kärleks depp sen igår , så filmen gjorde de inte bättre, barnsligt depp som ja blir ibland
såg rikard senast i måndags o kan inte ses fören lördag, men vad e det liksom?
nej inte mycket , men jag är sån., som nu när jag sitter hemma o har skit tråkigt
o igentligen skulle vilja göra andra saker än att sitta vid datan , då vill ja ha han är ,
vi gör det mesta ihop , blir mycket roligare o göra saker om man gör det ihop , middag , städning, ja allt
blir roligt med han .

Annars idag har jag jobbat o slappat bara , varit så seg- övningskörde till stan med,
nu ska ja nog försöka skumma mig egenom teoriboken med , LITE iaf , haa





HEJ PÅ ER SÅ LÄNGE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0