visdomstand operation



hej o hå,!
just nu har jag 6 bedövningssputor i käften , dragit ut två visdomständer.
den ena va enkel att dra ut , tog typ en halv minut,
den andra har ja fått göra en operation utav för att få ut, borrat o dragit ut den i delar,
sen sytt igen o så,, skit mysigt. nog. själva operationen gjorde ju inte ont , eftersom
jag vart så bedövad, o nu gör de inte heller ont eftersom de tar 4 timmar innan bedövningsn släpper,
men när den släpper, kommer de kännas kan ja tala om ! fyyy
kan ta upp till en vecka innan de släpper helt. om en vecka o en dar drar jag till hultsfred, fan om ja
inte mår bra då ,

ska dra o vila nu , sen lär de bli svårt,

förresten kom jag hem från oslo igår, haft det så underbart ! kommer berätta o lägga upp bilder sen
någon dag framöver när jag är i bättre tillstånd,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0