Helgen min


I fredags vardet 22 års fest för dex!
Jaha vid halv 7 tiden i fredags kväll blev man uthämtad av kusinerna o de blev direkt till lokalen där vid diana , de va fest för henne , födelsedagsparty you know . väldigt trevligt där, sen blev det stan , mårtensson för min o emmas del iaf, resten va väl på skit valentine . Väl där inne träffade jag en massa folk , blandannat min pojkvän som va lite full , haha . sen vid 3 tog vi me mat från mc donalds o tog taxi hem till mig o vräkte i oss mat i sängen när vi kom hem ,

En toppen kväll med andra ord

Lördag; mys dag med Rikard!

När jag vaknade först vid 9 mådde ja så jävla dåligt så ja ville bara ah försvinna, jag tog en ibumetin ; la mig igen o somnad till halv 12, då mådde ja bra faktiskt. sen vid 2 tiden när ja fick liv i rikard sprang ja runt o hoppade här hemma. När jag hade fått liv i han så åkte vi till nicklas, rikard kompis , blev pizza time där o lite skum film, haha sen åkte vi hem till mig igen jag o rikard, cyklade o hyrde film sen , mamma o pappa va iväg på kvällen så vi hade stora tv , för oss själva. nice! men ja somnade såklart hela andra filmen . ojdå. typiskt mig liksom. haha

Söndag ;
jobbade i morse , 10 till 1 sen så slappade jag med rikard innan han åkte hem. sen sov jag hela eftermiddagen o åt lax till kvällsmat med mams o paps, sen har jag badat o snackat med emma o skickat bilder från i fredags till folk, sen nu kollar jag beck , men bajs paus me nyheter nu .

Tjorå. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0