Att hålla sig till folk som får en att må bra


Förut i mitt liv va jag omringad av en massa olika folk som
jag egentligen inte kände riktigt , och jag märkte med tiden vilka
man kunde lita på och inte lita på och
vilka som fick en att må bra o vilka som fick en att må dåligt.
För några år sedan fanns det en person som fick mig att må ritkigt dåligt
tog så himla långtid att inse bara att personen bröt ner mig ,
då har det gått för långt , när man blir så blind , när man tror att de kommer bli bättre
Har en person fått dig nerbruten krävs det väldigt mycket av den personen
för att få dig att komma uppåt igen , jag insåg att det enda sättet var att
sluta träffa denna personen , tänker ibland att de gick för långt ,
att jag slösat bort över 1 och ett halv år av den bästa tiden av mitt liv 18-20 års åldern
Men man måste tänka framåt, det som är gjort är gjort,
va sjukt glad o stolt över att du nu hedan efter bara har bra människor i din närhet
folk som får dig glad , jag är evigt tacksam , ibland behvöer man vara med om
dåliga saker för att inse hur man vill ha det. , o komma på vad det är som
få en att må bra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0