Bra dag

 

Det är LÖRDAG
Har varit en bra härlig dag, vaknade trött men glad vid 12 , tog mig upp kollade tv,
slappade lite o gjorde mig iordning sen blev de cykelfärd med diana fram o tillbaka till tylösand,
var på campingen där o hälsade på hennes syster med familj som har husvagn där , mysigt
Nu sitter jag o väntar på kvällsmat ! , blir lugnt ikväll, kanske nåt senare ikväll med ems o co,

Igår ,
Blev en trevlig kväll, kom hem till emma o lina vid halv 9 tiden  , spelade lite spel o drack
o de va trevligt folk där, blev stan sen, moon , sen såklart mat på mc donals, va för övrigt sjukt trött när jag
kom hem , slocknade direkt , haha, var en väldigt rolig kväll ! tack alla

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0