förhållande akuten


Jag har förändras en hel del som flickvän,har insett att man själv och förhållandet mår mycket bättre
om man ;


- Skippar svartsjukan ! , visst det kan ibland vara lättare sagt än gjort kanske ,
Men oftas har man kanske ingen anledning till att vara det , Själv har jag varit svartsjuk på min
pojkvän lite i början , men blivit mycket bättre nu för jag insåg just det där att jag har ingen anledning!

- Slutar med kontroll behovet! , som kan vara att titta din pojkväns sms t.ex. Släpp det
sms är privata , lita på känslan o lita på din pojkvän , Själv har jag som flickvän läst mina gamla pojkvänners
sms många gånger kan jag medge, men har lärt mig från det. Men min nuvarande pojkväns telefon har ja
aldrig ens knappt rört, sms har jag aldrig läst ! , för det är hans , dem är privata!, Nej somsagt lita på varandra!

- Var lugn! , av egen erfarenhet kan jag medge att gapa o skrika hjälper inte ett dugg,
när jag blir arg blir jag gapig och hysterisk, jag har mycket problem med det , Men
jobbar mycket på det och har blivit mycket bättre faktiskt , prata lugnt med varandra, annars
kommer man ingenstans

-Prata ut! så fort någonting känns jobbigt så försök prata med varandra , gå inte runt
och bär på tunga saker för det själv , det är bara en belastning för dig  , lätta på hjärtat

-Imponera på din partner! , Gör saker som gör han stolt glad , göra saker som du inte brukar,
laga mat till er t.ex. En dag fick min pojkvän en chock, jag hade tagit tag i övningskörningen genom
att ja va på körskolan o skrev in mig , anmälde mig till en kurs till hösten på högskolan,
jag lagade mat o en kaka , jag kan ! och jag gör såklart de sakerna för att jag vill ,
 Vem vill ha en flickvän som klagar på att hon inte kan laga mat, och när hon blir
arbetslös snart t.ex klagar på att hon inte har någonting o göra om dagarna o att det är svårt att
få jobb , gör någonting annat då !

Va dig själv! - va naturlig , visa dig utan smink och ostylat hår osv , din pojkvän tycker ur finast sådan

-Ge varandra utryme ! Ni sitter inte alltid ihop  , Det är skönt när man gör egna saker med sina
vänner, dem behöver med ens tid, ja han tycker förmodligen lika dant . DU o din pojkvän har en massa tid
till att träffas



jaja skrev bara ner detta för kände för det, folk behöver inte läsa ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0