Godmorgon alla läsare !

Sitter på jobbet. O har lite små tankar om hur jag ska orka med dagen. Varit uppe sen 6 . Död . Blev liten impuls grej igår. Skulle inte va med rikard, han skulle hem. Men efter jobbet kom han o hälsade på bara , så blev det att jag följde med han hem .Lagade mat sen kom anton o vi kollade fotboll. Rikard höll på att gå under när hans favorit lag barcelona låg under ändan tills tilläggs minuterna kom. Blev 1 - 1.Vilket bidrog till att barcelona gick till final. O Rikard blev överlycklig , efter att hans lag han hållt på i 10 år klara det. ska bli spännande med finalen manchester united mot barceolna ,  Efter matchen åkte anton hem och jag o Rikard slumrade sött. sen  Åkte jag hem med baby halv 7 i morse . Gjorde mig iordning hemma sen stack till jobbet vid 8.Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0