Hade en otroligt trevlig kväll



Igår var en värd kväll , tack alla. va somsagt den årliga festen hos dianas bror ,
med massa gott folk, för mig o emma o lina (o anna med tror jag) var det första
gången ,  det blev kubb , lite vattenkrig , o god dricka o gott sällskap ,
Min otroligt snälla pojkvän hade varit ute på grand med jobbet men hade bestämt sig
för att vara nykter, o ville gärna hämta hem mig o sova med mig ,  så där
kom han stilig som tusan ( skjorta o slips o så) o sin skinnjacka, svärmorsdröm är han !
han fick hämta sin flicka som hade fått något glas för mycket i sig ( något ja , hihi )

Fick reda på en otroligt rolig sak , , har längtat så på detta, o så bröllop först, o fy fan va glad jag är !
gladaste lillasystern i hela världen !  o stoltaste moster ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0