Hur reagerar man ,


Tjo , idag har jag varit uppe med tuppen , trots lite sömn  , jag är på jobbet , ska hämta blommor o sånt
tills på söndag .

Igår blev de massa skit i början på kvällen,s att o vänta på en pizza i två timmar, mamma ringde o skällde ut dem ,
dem sa att en pizza till kulgränd va på väg, sen efter en halvtimme när mamma ringde
igen , då sa dem , va? det är inte ens en pizza beställt dit , HEj o hejda på er pinnocio , ALDRIG MER !
Sen beställde jag på medya , tog knappt en timme , den tid dem sa, den pizzan kom till emma o lina
satt där och åt den sen blev det mårtensson , där vi möte massa folk , trevligt .

Alltså haha , satt vid vårat bord då igår som vi satt vid hela kvällen , alla från bordet drar typ på toa o dylikt, så bara ja o lina kvar , så kommer det två killar. nej tänkte vi , palla ha dem här , typ , sen började den ena killen
snacka med mig, då kände jag igen han , en gammal bekant ,  han började prata om gammalt,
( vi var på samma läger för  x antal årsen) sen säger han alltså du ;, jag ser dig ibland på stan o så ,
då går du alltid med någon kille , alltid, o de har varit massa olika ,  hm , haha tänkte jag ,skrattade mest bort det,
men sen tänkte jag idag ,;är det så folk ser mig , så är det ju sorligt , typ som att jag byter kille ofta osv, det är tråkigt
att folk kan få en sådan uppfattning, NEJ jag har bara haft otur , o nu hittat en kille jag trivs super bra med! 
Jag har inte haft fler pojkvänner än någon annan skulle jag tro , det händer endel på flera år ,
vissa drar fortfarande upp min första kärlek , precis som de var igår vi va ihop ,  dah vi var 16 då ,
idag är jag 22 ! det är klart de händer saker med tiden , blir bara så irreterad , för folk kan se mig som
än sån som byter pojkvän ofta , jaha hur är de med sådana som har ett nytt ragg
varje helg , ? Jag ser inte ner på dem på något sätt men detä r konstigt att folk aldrig
säger något om sånt ,
shit ja palla inte bry mig att de finns folk som han då ja träffade igår som inte känner mig väl 
,  som tänker så om än . Men de får dem gärna göra isåfall  , mina vänner vet att det inte är så  ,
mina närmsta vänner vet precis vilken jävla otur jag haft och hur jag trivs med mitt liv just nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0