ibland har jag svårt för det där me självkänsla

Det kommer perioder då jag har riktigt dålig självkänsla
För ett tagsedan blev jag väldigt sårad av en person jag tyckte om ,
det tog på mig hårt , min självkänsla va nere på botten ,
jag tyckte inte jag dög till något , tänkte att jag inte räckte till . ja precis så var det
Riktigt jobbigt , men nu har jag märkt att jag i år mått mycket bättre,
det är för att ja endast umgås med folk som får mig att må bra  .
Efter saker jag varit med om genom åren när "hjärtan krossats" så
va det i början helt otänkbart att ja skulle kunna hitta en kille o lita på att han bara vill ha mig
och ingen annan , att han inte skulle tröttna efter ett tag, att han
inte skulle tycka ja va tillräckligt , snäll, snygg, rolig osv. Och svartsjukan ska vi inte prata om
tänkte hur ska jag kunna leva med detta.
Nu förtiden har jag inte alls mycket problem med detta ,
ju mer man lär känna varann  osv gör att
man blir mer o mer säker på den man tycker om ,
man vet vad man har varann osv och det bidrar till mycket bättre självkänsla
Ja mena jag kan faktiskt säga att hur ful jag än känner mig ( när ja sitter där osminkad , trött osv)
så kan jag faktiskt för de mesta ta till mig när min pojkvän säger
ida du är det finaste jag vet ! Jag oroar mig inte när han går ut osv,
jag vet att hade han velat ha någon annan så hade han inte haft mig.
Det är så otroligt skönt att man känner så , att ja fått
upp min självkänsla. Att ja alltid kan vara säker o lita på dem som står mig nära.

Alla nära o kära får verkligen mig att må bra !
När saker o ting känns tungt o trist så finns dem alltid hos än
och få en på bättre tankar och får än att tänka framåt o positivt
Och dem stötar alltid än i alla sorters situationer ,
dem får en alltid att känna att dem alltid finns hos än.

5 saker jag är bra på ;
Att vara social och uttråkriktad
Att hålla det jag lovar
vara en bra vän
vara en bra flickvän
att lyssna


Kommentarer
Postat av: gelemamman

du är enligt mig väldigt trevlig och artig också!! =)

2009-05-06 @ 17:25:55
URL: http://gelemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0