Inte min dag `?

Heregud vad besviken jag är på min sömn, var så trött igår så trodde ja skulle sova gott.
Det gjorde ja inte , sov gott fram tills 3 då Rikard skickade sms ( som jag väntat på hela kvällen , typ )
då , skickar han kl 3.10 , dem dummaste va gör du ?? heregud kan inte hjälpa att ja stör mig på det
störde de på mig hela natten så har inte kunnat sova ordentligt , Menar
han vet att ja jobbar söndagar, va tror han att ja gör 3.10 då? guuud människa!
Nej nu får jag ge mig,  men hade väntat de sms,et lite tidigare ,
Det bara är något med denna dagen , denna söndagen känns dryg o tung att genomföra ,
vill bara sova igen , en sådan dag ja bara vill dra täcket över mig ,
mår inte så bra heller, alldeles täppt i näsan o lite ont i huvudet, Blä !!!!!
Fy vad ja klagar , men fy för att vakna sådana hära dagar alltså ,
Tror ja behöver min kära hos mig , o blir så jävla tjurig så fort ja inte får som ja vill ,
DÅLIG START JA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0